Απούσα η Ελλάδα από το ΝΒΙ 2009

Για άλλη μια φορά η Ελλάδα ως brand απουσιάζει από τη διεθνή μέτρηση Nation Brand Index 2009 που δημοσιεύθηκε πρόσφατα από τον Simon Anholt και την εταιρία ερευνών GfK Roper. Φυσικά αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, αφού η Ελλάδα ως σήμερα δεν έχει ζητήσει να συμπεριληφθεί στη μέτρηση αυτή, που καταγράφει την παγκόσμια απήχηση της εικόνας των κρατών με όρους branding, κάτι που προφανώς απαιτεί την καταβολή ενός οικονομικού τιμήματος, ωστόσο είναι ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για την αξιολόγηση της εικόνας της χώρας.

Στον κατάλογο ΝΒΙ 2009 εντυπωσιάζει η σπουδαία βελτίωση της εικόνας των ΗΠΑ, που από την 7η θέση του 2008 σκαρφάλωσαν στην πρώτη θέση του πίνακα και θεωρούνται πλέον, σύμφωνα με την έκθεση, το κορυφαίο country brand για το 2009. Ο ίδιος ο Simon Anholt αποδίδει τη θεαματική αυτή βελτίωση στην εκλογή του Barack Obama ως Προέδρου και εξηγεί ότι η νέα διακυβέρνηση του Obama έδωσε στις ΗΠΑ το status της πιο αξιοθαύμαστης χώρας.

Διαβάστε το δελτίο Τύπου εδώ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαβά(ζω) ψηφιακά!

Η απάντησή μας είναι ΝΑΙ στην Ευρώπη

Σχιζοφρένεια