Η Ελλάδα ως brand απουσιάζει από την ετήσια έρευνα Top 10 Country Brands της FutureBrand

Για πρώτη φορά τα τελευταία τέσσερα χρόνια η Ελλάδα απουσιάζει από την ετήσια έρευνα Top 10 Country Brands της FutureBrand, η οποία αξιολογεί με όρους branding τις ισχυρότερες χώρες του πλανήτη. Χαρακτηριστικό είναι ότι το έτος 2005, όταν για πρώτη φορά δημοσιεύθηκε η έρευνα, η Ελλάδα βρισκόταν στην 6η θέση των ισχυρότερων χωρών - brands.
Πράγματι, στη μέτρηση του 2008, η Ελλάδα απουσιάζει από τη δεκάδα των κορυφαίων brands και εμφανίζεται μόνο στις επιμέρους μετρήσεις ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των χωρών - μαρκών, 4η αναφορικά με την ιστορία της (ήταν 3η στη μέτρηση του 2005) και 5η στις τέχνες και τον πολιτισμό (όπως και το 2005). Η Ελλάδα ως brand απουσιάζει από όλες τις επιμέρους μετρήσεις χαρακτηριστικών που είχαν αξιολογηθεί ως σημαντικά και είχε γίνει προσπάθεια να προβληθούν με την επικοινωνιακή ευκαιρία των Ολυμπιακών Αγώνων, όπως και μέσω των διαφημιστικών εκστρατειών του ΕΟΤ, δηλαδή τα στοιχεία της αυθεντικότητας, των επιλογών σε διαμονή, καταλύματα, συνεδριακό τουρισμό, την ευκολία και τις ευκαιρίες ταξιδιών, καθώς και την ασφάλεια (FutureBrand CBI 2008).


Διαβάστε το πλήρες άρθρο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Από το λίγο, φθάνει κανείς οπουδήποτε"

Η εικόνα της Ελλάδας στη Δανία: διαβάστε το!

Golden Hall in crisis