Golden Hall in Crisis Part II

Το είδαμε κι αυτό... μεγάλες φωτογραφίες του εμπορικού κέντρου (συγγνώμη: του Εμπορικού Κέντρου, με κεφαλαία...) με φόντο το ΟΑΚΑ. Μου θυμίζει τις καταχωρήσεις της καμπάνιας του ΕΟΤ με το σλόγκαν Live your Myth in Greece, όπου παντού, σε κάθε εικαστικό, είχαμε και μια φωτογραφία του Ολυμπιακού Σταδίου με τη στέγη Καλατράβα... έτσι, γιατί και η Αθήνα έχει τα landmark της.
Επανέρχομαι όμως: φωτογραφία του Εμπορικού Κέντρου (με κεφαλαία...) με φόντο το ΟΑΚΑ. Από πάνω, μια γιγάντια κοπέλα που σχεδόν επαφύεται στην άνεση του πολυκαταστήματος, σχεδόν ξεκουράζεται, σχεδόν ονειροπολεί... κάτι κάνει τέλος πάντων, τί ακριβώς, θα πρέπει να ρωτήσουμε τα δημιουργικά μυαλά της Adel. Και τέλος, το απίστευτο σλόγκαν Go Happy! Go Hall!

Μα γιατί ακριβώς θα πρέπει να γίνω happy? Για το ότι πληρώνω μόνο 5 ευρώ στο πάρκινγκ για όλη την ημέρα; Για το ότι άνοιξε νέο εμπορικό κέντρο στην Αθήνα; Ή για το ότι έχω ένα γεμάτο πορτοφόλι να ξοδέψω στο Golden Hall? Μα πώς αυτά αλλάζουν τη ζωή μου, ώστε να γίνω happy?

Εν κατακλείδι, βρίσκω την καμπάνια για το Golden Hall τελείως εκτός πλαισίου και αντιλαμβάνομαι ότι δυο πράγματα θα πρέπει να έχουν συμβεί:
α. είτε τα έμπειρα στελέχη μιας μεγάλης και καταξιωμένης διαφημιστικής εταιρίας όπως είναι η Adel, που υπογράφει την καμπάνια αυτή, δεν επισκέφθηκαν ποτέ το Golden Hall, δεν μίλησαν ποτέ με τους καταστηματάρχες και δεν κάθησαν ποτέ να παρακολουθήσουν πόσοι και τί είδους άνθρωποι επισκέφτονται το χώρο αυτό, απλώς έστησαν μια καμπάνια βιαστικά και στο πόδι για να βγει στον αέρα
β. είτε ενήργησαν αποκλειστικά με κατευθύνσεις της διοίκησης, η οποία εξαιτίας των πιέσεων που αναπόφευκτα δημιουργεί η χαμηλή επισκεψημότητα (άρα και οι χαμηλοί τζίροι) στο Golden Hall βιάστηκαν να δημιουργήσουν μια καμπάνια με στόχο να βάλουν το Εμπορικό Κέντρο στο χάρτη της Αθήνας για να μας πουν ότι υπάρχει και ότι δεν είναι και τόσο ακριβό (μόνο 5 ευρώ στο πάρκινγκ για ολόλκηρη την ημέρα!)

Σε κάθε περίπτωση, το αποτέλεσμα ήταν κακό, τόσο επικοινωνιακά όσο και ουσιαστικά, τουλάχιστον τις πρώτες εβδομάδες από την έναρξη της καμπάνιας. Δεν υπάρχουν happy people στο Golden Hall. Όχι ακόμα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαβά(ζω) ψηφιακά!

Η απάντησή μας είναι ΝΑΙ στην Ευρώπη

Σχιζοφρένεια