Ξεκινώντας από τα βασικά...

Η online έκδοση του marketing week δημοσίευσε στις 23 Απριλίου 2009 μια παρουσίαση των όσων έγιναν στο συνέδριο Country of Origin Branding Forum με κεντρικό ομιλητή τον Martin Lindstrom.

Αν αφαιρέσει κανείς τις (αναγκαίες) αναφορές στις εταιρίες χορηγούς του συνεδρίου και στα case studies που επέλεξαν να παρουσιάσουν και μείνει στην ουσία του άρθρου, αντιλαμβάνεται ότι το κεντρικό μήνυμα είναι πως, αναφορικά με τη διαχείριση της εικόνας της χώρας ως brand, πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά...

Δείτε το πλήρες άρθρο στο marketing week

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαβά(ζω) ψηφιακά!

Η απάντησή μας είναι ΝΑΙ στην Ευρώπη

Σχιζοφρένεια