Golden Hall in crisis

Η λέξη 'κρίση' είναι μια λέξη που συνηθίζουμε όλοι να χρησιμοποιούμε τον τελευταίο καιρό στις επαγγελματικές και προσωπικές μας συζητήσεις. Η κρίση, βέβαια, δεν είναι ένα θεωρητικό σχήμα αλλά ένα απτό και καθημερινό φαινόμενο που υπάρχει παντού γύρω μας: στο γραφείο, στους πελάτες μας, στα μαγαζιά, στα εμπορικά κέντρα...

Και μιλώντας για εμπορικά κέντρα, είναι πραγματικά περίεργο πώς στη σύγχρονη οικονομική συγκιρία ένα τόσο μεγάλο project όσο η έναρξη λειτουργίας του εμπορικού κέντρου Golden Hall στο Μαρούσι τοποθετήθηκε σε επίπεδο εικόνας και επικοινωνίας με τόσο λάθος τρόπο... Το Golden Hall ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 25 Νοεμβρίου του 2008, εν μέσω μιας δυσμενούς οικονομικής συγκιρίας, αλλά οι υπεύθυνοι δεν δίστασαν να κάμουν εγκαίνια εκατομμυρίων, με υψηλούς προσκεκλημένους από την Αθηναική κοινωνία, δεν ξανασκέφθηκαν την επωνυμία, τις χρυσές κολώνες και τα συντριβάνια στην είσοδο... και βέβαια ούτε την τιμή του parking, που ξεκίνησε με 2 ευρώ για κάθε ώρα παραμονής.

Σήμερα, μερικούς μήνες μετά, το επίπεδο -2 του parking παραμένει ουσιαστικά άχρηστο γιατί είναι σχεδόν πάντα άδειο, ενώ τις καθημερινές το εμπορικό κέντρο είναι απελπιστικά άδειο... τα Σάββατα, ημέρα εξόδου για την ελληνική οικογένεια, συναντά κανείς έγκυες γυναίκες ή μητέρες που σπρώχνουν τα καροτσάκια με τα νεότερα μέλη της οικογένειας, ενοχλημένους μπαμπάδες που περιμένουν στα cafe ... την έξοδο από την κρίση (ή από το εμπορικό;) και πολλούς πολλούς ανθρώπους να βηματίζουν πάνω κάτω στους διαδρόμους... αλλά χωρίς σακούλες αγορών! Το Golden Hall παραμένει ουσιαστικά άγνωστο στο ευρύ κοινό, μή προσβάσιμο από Μέσα Μεταφοράς και σηματοδοτεί ένα luxury παρελθόν που όχι μόνο αποτελεί ... παρεθλόν για τους περισσότερους ανθρώπους, αλλά και απαγορευτικό λόγω positioning και μόνο.

Παρόλα αυτά, είναι πολλοί οι επιχειρηματίες που έχουν επενδύσει στο εμπορικό αυτό κέντρο και είναι καιρός πια οι σκεπτόμενοι εμπειρογνώμονες που μετέχουν στο σχήμα λειτουργίας του Golden Hall να επανεξετάσουν το brand positioning του εμπορικού αυτού κέντρου, γιατί αλλιώς η υποσχόμενη μακροημέρευσή του δεν φαίνεται δυνατή.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δεν φταίνε το όνομα, οι χρυσές κολώνες και τα συντριβάνια.

Τα προϊόντα που διαθέτει το golden hall είναι από πανάκριβα και πάνω. Πολύς κόσμος πήγε, είδε τις τιμές και δεν ξαναπήγε. Είναι το εμπορικό κέντρο των εύπορων, μια όχι πολυπληθής κοινωνική ομάδα που και αυτή έχει χτυπηθεί από την κρίση και μπορεί να την βγάλει και με λιγότερο ακριβά ρούχα (στο factory outlet βλέπεις και ακριβά αυτοκίνητα στο parking...)

Σαν επένδυση είχε σχεδιαστεί πριν την κρίση και ατύχησε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαβά(ζω) ψηφιακά!

Η απάντησή μας είναι ΝΑΙ στην Ευρώπη

Σχιζοφρένεια